leerdoelen, leerdoelen, leerdoelen..... en iets met slangen en ladders!

Vandaag enorm gegrasduind (ondanks mijn hooikoorts) naar wat verschillende bronnen over samenwerkingsvaardigheden te zeggen hebben. Van de 21st century skills, naar coöperatief leren, naar toekomstgericht onderwijs. Ik heb geprobeerd de doelen te ordenen in een schema waarbij de uitgangspunten de door verschillende instanties omschreven 21st century skills zijn. Deze heb ik gespecificeerd met vaardigheden aan de hand van het cooperatief leren (Kagan). Het is nu nog een hele lijst, dus hoe groot gaat dit ontwerp worden?
Zeker omdat ik er ook nog de doelen van de zaakvakken rondom het thema 'weer' en de doelen van ICT-geletterdheid aan wil ophangen.....


posted under |

0 reacties:

Een reactie posten

Nieuwere post Oudere post Homepage

Volg me!



Recent Comments